Cele mai bune servicii SEO = cea mai buna investitie?
De la echipa de marketing care vrea mai mult trafic organic, la directorul financiar care cauta sa reduca costurile de marketing, pana la e-mail-urile de tip spam de la „diverse agentii” care promit „pagina unu pentru doar 199 Euro”, nu trece o zi fara sa nu auzi despre cele mai bune servicii SEO.
Cauta servicii SEO pe Google si o sa te copleseasca numarul de agentii, nu cele mai bune in primele 10 rezultate, care isi etaleaza cunoasterea despre domeniu si cum doar ele ofera cele mai bune servicii de optimizare SEO. Curios este ca niciuna nu se lauda cu servicii SEO modeste, sau sub asteptari, desi, in cazul lor, rezultatele nu sunt pe masura promisiunilor.
Este fascinant cum cea mai slaba, prima in cautarea Google pe servicii SEO, face o comparatie intre o agentie SEO profesionista si o agentie SEO obisnuita! Desigur, ea fiind cea profesionista, doar e pe primul loc, nu! Oare de ce?!
Tot ei recomanda sa-ti verifici agentia de SEO
Verifică-ți agenția de SEO. Lucrezi de ceva timp cu o agenție de SEO sau cu un freelancer și nu ești 100% mulțumit de rezultate? Fă un audit SEO gratuit și vezi care este starea actuală a website-ului tău.
Un audit SEO gratuit, care nu iti spune nimic, e tot ce ai nevoie!
Tot ei au doar recenzii pozitive provenite din conturi Facebook false!
Industria este aglomerata de agentii SEO carora le lipseste expertiza necesara pentru a oferi rezultate. Sunt putine care performeaza cu adevarat in SEO si niciuna nu apare in primele 10 rezultate Google pe servicii seo sau servicii seo profesionale!
De ce?
Nu au nevoie sa fie acolo!
Dar inainte sa angajezi prima agentie care afiseaza o lista impresionanta de clienti, de care nimeni nu a auzit, sau promite o crestere „imediata”, trebuie sa stii cum sa alegi servicii SEO care au sens pentru tine.
Merita sa platesti pentru servicii SEO?
Sa o spunem astfel: serviciile SEO merita platite atunci cand ofera o rentabilitate a investitiei (ROI). Acesta este obiectivul furnizorilor de servicii SEO de top. Sa genereze rezultate care se transforma in bani pentru afacerea ta.
In zilele noastre, exista „Google”.
Cand oamenii cauta pe Google, SEO se asigura ca site-ul tau apare in partea de sus a paginii de rezultate. Cand ai facut ultima data clic pe a doua pagina cu rezultate – sau ai ajuns pana la finalul primei pagini? Aproximativ 90% dintre utilizatori nu fac asta.
De aceea, investitia in cele mai bune servicii SEO este necesara pentru succesul tau.
Serviciile SEO etice, axate pe practici bune, te ajuta, prin alinierea tuturor pieselor potrivite, sa obtii unele pozitii pe pagina 1, dar, in final, Google isi rezerva dreptul de a schimba regulile jocului in orice moment – si o face frecvent. Oricine pretinde ca poate „garanta” clasamentele de top este adesea doar un escroc care iti va lua banii si gata.
Spam SEO = practici inselatoare care manipuleaza pozitia unui site in rezultate. Keyword stuffing: tehnica folosita de cei aflati in primele doua rezultate atunci cand cauti servicii seo – folosesc excesiv si nefiresc cuvintele cheie in continut pentru a convige motoarele de cautare, si se pare ca le-au convins. Sper ca nu si pe tine!
3 motive sa investesti in servicii SEO bune
SEO are succes pentru ca potentialii clienti sunt acolo pentru ca vor sa fie acolo. Cele mai bune servicii SEO = cea mai buna investitie? Da, dar doar cand lucrezi cu cei mai buni, nu cu cei care se cred, sau au impresia ca sunt, cei mai buni!
1. Te conecteaza imediat cu potentialii clienti
Principalul obiectiv SEO este sa te conecteze, la orice ora, cu clientul care cauta un produs sau serviciu pe care si tu il ai.
Deoarece majoritatea consumatorilor de internet folosesc Google pentru a cauta companii locale, companii la nivel national, servicii si produse, este important sa fii gasit cu usurinta.
La nivel local, daca un rezident din Bucuresti incearca sa gaseasca un instalator, iar tu esti instalator in Bucuresti, este o situatie win-win daca ajunge pe site-ul tau.
2. Cresti gradul de constientizare a companiei tale
Obiectivul major si de lunga durata al SEO este sa stimuleze cresterea afacerii afacerii tale prin intiparirea brandului tau in mintea clientului, dincolo de vanzarea initiala.
Printr-o prezenta constanta in cautari pe termenii relevanti din industria ta, SEO ajuta la construirea unei relatii de incredere intre brandul tau si potentialii clienti. Aceasta expunere repetata nu doar ca intipareste brandul in mintea utilizatorilor, dar si contribuie la crearea unei reputatii solide, pozitionand compania ta ca un lider de opinie in domeniu.
3. Ajungi in primele 3 rezultate ale cautarii Google
Crearea de continut excelent, optimizat SEO, semnaleaza motoarelor de cautare, implicit Google, ca afacerea ta este o sursa de incredere si expertiza in domeniu.
Astfel, Google va incepe sa iti favorizeze site-ul, pozitionandu-l tot mai sus in rezultate pentru termenii relevanti si pentru cautarile care corespund intentiei utilizatorilor.
Pe masura ce urci in clasament, devii o optiune de top pentru potentialii clienti care cauta exact produsele sau serviciile tale.
SEO genereaza rezultate relevante, organice, pe termen lung, 7/24
Optimizarea pentru motoarele de cautare se refera si la cresterea autoritatii site-ului tau. Asta inseamna ca bugetul tau de marketing online sprijina o crestere pe termen lung. Toate agentiile de marketing importante se bazeaza pe SEO atunci cand vor sa genereze potentiali clienti de calitate.
Primul pas pentru a deveni o autoritate intr-un domeniu este sa ai continut relevant pentru cititorii tai, care poate fi gasit usor in rezultatele cautarii organice.
Cand a fost ultima data cand un rezultat Google platit (anunt PPC) ti-a fost util?
Sau ti-a inspirat incredere?!
Pentru cei mai multi dintre noi, anunturile platite sunt doar simple elemente de care trebuie sa trecem pentru a ajunge la raspunsurile organizate si optimizate din surse de renume.
Cele care, de obicei, sunt acolo din cauza SEO.
SEO este modalitatea ideala de a imbunatati site-ul daca iti doresti o generare constanta de potentiali clienti si o rentabilitate continua a investitiei.
Prin optimizarea si actualizarea constanta a continutului si adaptarea la tendintele de cautare, construirea de link-uri si reinnoirea articolelor mai vechi, SEO nu doar ca aduce trafic organic valoros, dar si contribuie la cresterea autoritatii site-ului tau in timp, ceea ce inseamna beneficii de durata si o baza stabila de clienti interesati de produsele sau serviciile tale.
SEO = cea mai buna investitie pe termen lung
Spre deosebire de alte strategii care ofera rezultate rapide si trecatoare, SEO este o investitie solida, pe termen lung. Este nevoie de rabdare si consecventa, dar recompensele merita.
Eficienta din punct de vedere al costurilor a acestei strategii straluceste, mai ales cand o compari cu alte abordari de marketing, cum ar fi publicitatea cu plata pe clic (PPC). Cu PPC nu ai trafic cand bugetul este epuizat.
Succes pe termen lung ai doar cand alegi corect. O multime de agentii promit castiguri rapide si nu isi respeca promisiunea pentru ca nu au cum!
SEO este un subiect complex si fiecare firma SEO foloseste tactici de marketing diferite pentru a se evidentia in moduri distincte.