Abordarea mea pentru un audit SEO
Regulile Google pentru SEO se refera la liniile directoare si bunele practici pe care Google le recomanda pentru a obtine o indexare si clasare corecta in rezultatele sale de cautare.
Arhitectura, meniu si structura
Structura site-ului determina capacitatea de utilizare, accesarea cu crawlere si usurinta in utilizare. Navigarea si structura curata ajuta CTR (rata de clic), scade rata de respingere si mentine oamenii implicati pe site-ul tau
SEO on-page si SEO tehnic
Evaluez SEO on-page si SEO tehnic cum ar fi metaetichete, utilizarea cuvintelor cheie, etichetele alt, utilizarea H1-H6, viteza, performanta, hartile site-ului, structura URL-urilor, legaturile interne, linkurile intrerupte, erorile, redirectionarile si multe altele.
SEO off-page si backlink-uri
Evaluez SEO off-page analizand clasamentul organic, autoritatea domeniului si a paginilor, calitatea si cantitatea backlink-urilor, traficul si sursele sale, fluxul de comportament, concurentii si prezenta ta generala pe web.
Continutul si cuvintele cheie
Examinez continutul intern pentru a determina calitatea, relevanta si unicitatea acestuia. Apoi, voi face o cercetare extinsa a cuvintelor cheie pentru a gasi cuvinte cheie relevante, cu volum mare, dar cu dificultate redusa pe care sa le vizezi.
SEO local si reclame platite (PPC)
Voi verifica cat de bine se descurca site-ul tau in ceea ce priveste SEO local, rezultatele in harti, localizare si Google Ads. Analizez datele structurate, citarile, recenziile si alte semnale SEO locale, pentru a stabili un plan de actiune.
Analiza si oportunitati
Concurentii tai vor fi analizati in raport cu site-ul tau., inclusiv profilurile lor de backlink, traficul organic si pozitiile in cautare Google. Iti voi oferi o lista cuprinzatoare de recomandari, strategii si oportunitati.