Viteza de incarcare a site-ului web avantajeaza afacerea ta


Viteza de incarcare a site-ului

Viteza de incarcare a site-ului web a fost un subiect important in utilizarea internetului, inca din anul 1994.

Este rezultatul nevoii emotionale si impulsive a oamenilor… de viteza.

De atunci, web-ul a cunoscut mari schimbari, inclusiv trecerea la site-uri web mobile si aparitia de site-uri interactive. Internetul a evoluat pentru a oferi un serviciu mai rapid si mai fiabil, largind banda, in special pentru dispozitivele mobile.

Totusi, majoritatea site-urilor web sunt inca lente, desi serviciile web au devenit mai complexe. Pe de alta parte, asteptarile oamenilor au crescut cu privire la timpii de incarcare.

Vizitatorii vor pleca daca un site web dureaza mai mult de 3 secunde pentru a se incarca si aproape 50% dintre consumatori se asteapta ca paginile web sa se incarce in mai putin de 2 secunde.

In plus, relevanta din ce in ce mai mare a dispozitivelor mobile a crescut asteptarile utilizatorilor. Astfel ca, 85% se asteapta ca un site mobil sa se incarce la fel de repede sau mai repede decat pe desktop.

Cum afecteaza viteza de incarcare clasamentul site-ului?

Viteza site-ului este pe algoritmul Google PageRank incepand din 2010.

Dar, din 2016, viteza cu care se incarca paginile este un factor major in clasamentul de cautare mobila. Aceste modificari iau in considerare si timpii de incarcare din perspectiva utilizatorului.

Deci, locatia utilizatorului si viteza internetului vor afecta rezultatele.

In acest scenariu, majoritatea site-urilor vor fi penalizate, considerand ca o medie de timp de incarcare pe mobil este de 12 de secunde.

Motive pentru a accelera viteza site-ului

1. Imbunatatirea experientei utilizatorului

Motivul principal pentru a accelera viteza de incarcare este de a imbunatati experienta vizitatorilor.

Chiar si fara ingrijorarile Google cu privire la viteza, multi utilizatori vor abandona un site web cu performante slabe.

Majoritatea proprietarilor de site-uri web depun un efort deosebit pentru a-si angaja vizitatorii prin continut si grafica, insa prima impresie reala este timpul de incarcare a paginilor.

Din 1994, cercetarile au demonstrat cum, in termeni de viteza, este o nevoie majora. Utilizatorii au nevoie de un raspuns rapid pentru a putea naviga si explora continutul, iar atentia lor s-ar prabusi la un timp de incarcare de peste 10 secunde.

Google a raportat ca o intarziere de 1 secunda a timpului de incarcare va scadea satisfactia vizitatorilor cu 16%, iar, 79% dintre acesti vizitatori nu ar cumpara daca nu sunt multumiti de performanta site-ului.

Magazinele de comert electronic pierd rapid increderea vizitatorilor atunci cand au site-uri care nu performeaza. Site-urile lente sunt asociate cu lipsa de eficienta si nu vor reusi sa castige increderea vizitatorilor.

Asadar, prioritizand viteza si reducerea cat mai mult a timpului de incarcare a site-ului web, vei avea un salt enorm asupra veniturilor si conversiei generale.

2. Atingi obiectivele de marketing rapid si usor

Optimizarea si accelerarea timpului de incarcare te va ajuta sa-ti atingi obiectivele de marketing.

Indiferent daca doresti sa imbunatattesti conversia, sa reduci rata de respingere, vanzarile sau sa imbunatatesti doar serviciul pentru clientii tai, optimizeaza viteza de incarcare a paginilor web.

Exista dovezi care arata efectul unui site web rapid asupra tuturor acestor valori, in special pentru efectul asupra veniturilor.

Conversii si venituri

Revenind la experienta si increderea vizitatorilor:

67% din cumparatori online vor abandona o achizitie pe un site lent si, de asemenea, imbunatatirea cu o secunda a timpului de incarcare va creste rata de conversie intre 10% si 20%.

50% dintre consumatori cauta produse si servicii pe smartphone-uri, iar, o intarziere de 100 de milisecunde ar putea afecta conversiile cu 7%.

Prin urmare, succesul comertului electronic depinde foarte mult de furnizarea unei experiente bune, in special pe dispozitivele mobile.

Trafic

Prima strategie digitala a ta este sa atragi vizitatori pe site-ul web. Indiferent daca platesti sau apelezi la practici de optimizare web, timpul de incarcare afecteaza numarul de vizite si vizualizari de pagina.

Studiile Google au aratat ca o intarziere de doar o jumatate de secunda a provocat o pierdere de 20% in trafic si o a doua intarziere se transforma cu 11% mai putine afisari de pagini.

Facebook Reach

Este important pentru Facebook sa afiseze povesti care se leaga de site-uri web rapide. Asadar, din 2017 afiseaza astfel de site-uri mai intai pe newsfeed.

Povestile incarcate lent provoaca frustrari utilizatorilor Facebook, astfel incat vor fi localizate in partea de jos a listei de citire.

3. Pozitionare SEO mai buna

Pentru a putea fi gasite, in universul internetului, site-urile web trebuie sa realizeze scoruri bune conform algoritmilor Google.

Timpul de incarcare al site-ului este inclus, dar si unele valori ale experientei utilizatorului, cum ar fi rata de respingere si vizualizarea paginilor.

Obiectivul principal Google este acela de a satisface nevoile vizitatorilor, deci penalizeaza site-urile care nu ofera valoare vizitatorilor lor.

De exemplu, un site web care se incarca in 10 secunde creste probabilitatea de respingere cu 123%. Pe de alta parte, optimizarea unei incarcari in 2 secunde reduce rata de respingere de la 32,3% la 9,61%.

In acelasi timp de incarcare (2 secunde), utilizatorii viziteaza in medie 5,6 pagini mai mult. Inseamna o probabilitate mai mare de a adauga articole in cos pentru site-urile de comert electronic.

In cele din urma, viteza crescuta inseamna o crestere a numarului de pagini pe care Google le poate accesa si indexa. Cu cat sunt mai multe pagini indexate, cu atat este mai mare sansa de a avea acel rang individual al paginii

Cum cresti viteza de incarcare site-ului?

Fiind clar de ce conteaza viteza, optimizarea site-ului web ar trebui sa fie o prioritate si poate fi facuta in diferite moduri.

Ai putea incepe sa faci un test de viteza cu un instrument precum Google Speed ​​Speed.

Scorul de viteza si rezultatele sunt detaliate pentru mobil si desktop. De asemenea, obtii un diagnostic si oportunitati de optimizari care pot accelera incarcarea site-ului.

Oportunitatile sunt legate de urmatoarele sarcini:

  • Defer offscreen images
  • Efficiently encode images
  • Eliminate render-blocking resources
  • Defer unused CSS
  • Minify JavaScript
  • Check plugins and optimize code
  • Serve images in next-gen formats
  • Check the analytics code running on your site
  • Check scripts and fonts
  • Use caching optimization systems
  • Perform an SEO audit.

Chiar daca gasesti multe pluginuri si servicii pentru a efectua individual toate aceste optimizari, poti spori viteza intr-un mod mai simplu.