Semnale ca este timpul pentru un redesign al site-ului web

Fiecare afacere are nevoie de un site web sau un redesign site.
Este centrul tuturor activitatilor de marketing online.
Fara un site web eficient nu vei vedea niciodata rezultate semnificative din nicio campanie de publicitate online. Pierzi bani in fiecare zi prin faptul ca nu acorzi atentie reproiectarii paginilor web.
Iata de ce.
1. Site-ul nu genereaza vanzari si oportunitati.
Daca primesti trafic dar nimeni nu converteste, atunci, exista o problema. Pe site-ul tau ar putea lipsi ceva critic care ii opreste pe vizitatori sa-si duca actiunea la bun sfarsit.
2. Nu ai o palnie de vanzari.
Nu ai nicio idee despe palnia de vanzari?
Conceptul de palnie de vanzare devine mai usor de inteles atunci cand il raportezi la modul in care oamenii navigheaza pe site-ul tau si ajung la decizia de cumparare.
Proiectele eficiente definesc foarte clar aceste canale de conversie. Pornind de la pagina principala a site-ului web, ar trebui sa stii cum vizitatorii vor calatori prin paginile web inainte de a face o achizitie.
3. Design-ul paginilor web este invechit.
Pe masura ce timpul trece, gusturile si preferintele consumatorilor se schimba.
Daca design-ul este depasit, pregateste-te pentru o rata de respingere mare. Un site nu este niciodata terminat, pentru totdeauna. Aduci imbunatatiri mereu de-a lungul anilor pentru a mentine interesul.
Si iata ceva ce poti lua in considerare la actualizarea design-ului web.
Tendinta este acum spatiul alb impreuna cu machete simple.
Incorporarea acestor spatii albe in design va imbunatati lizibilitatea, ajutand astfel utilizatorii sa gaseasca informatiile de care au nevoie fara prea multe dificultati in scanarea continutului tau.
4. Site-ul web nu prezinta incredere.
Primele impresii conteaza.
Adevarul este ca ai doar 3 secunde pentru a face o impresie buna, altfel vei rata multe oportunitati.
Site-ul tau nu este credibil. Pare schitat. Oamenilor le este frica sa cumpere ceva, deoarece „nu stiu cine sunteti”. Modelele slabe de site-uri pot creste dramatic acest sentiment.
48% dintre oameni considera design-ul factorul principal in decizia credibilitatii unei afaceri. Design-ul si continutul paginilor web este motivul pentru care oamenii convertesc sau nu convertesc.
5. Site-ul web are o rata de respingere ridicata.
Rata de respingere este procentul de vizitatori care ies din site dupa ce au vizualizat o singura pagina.
Cu alte cuvinte, oamenii ies din site imediat ce il acceseaza.
Singurul mod in care vei putea afla rata de respingere este folosind un furnizor de analize de site-uri, cum ar fi Google Analytics.
Cu cat oamenii raman mai mult pe site, cu atat il vor gasi mai valoros. Cu cat oferi mai multa valoare vizitatorilor tai, cu atat sunt mai multe sanse sa converteasca.
Rata de respingere pentru majoritatea site-urilor web variaza intre 40-50%. Cu toate acestea, lucrurile difera in anumite industrii.
Obiectivul tau ar trebui sa fie cel mai mic ritm de respingere posibil. Ratele de rebut scazute indica faptul ca vizitatorii considera site-ul web valoros.
Prin urmare, cu cat ai o rata mai mica de respingere, cu atat ai mai multe oportunitati de a creste vanzarile. Un redesign poate reduce rata de respingere si creste conversiile.
6. Varul sau nepotul ti-a proiectat site-ul
Nu ti-a plăcut niciodata, dar daca nepotul tau l-a proiectat… l-ai pastrat.
Sau nu ai dorit sa platesti pretul pentru un serviciu de design al site-ului, asa ca ai ales varianta ieftina.
Ai economisit niste bani, dar poti pierde mai multi bani. In timp ce afacerea ta are in sfarsit un site web si o prezenta online, este posibil sa pierzi oportunitati mai mari de maximizare a conversiilor.
7. Site-ul este greu de inteles.
Poate pentru tine are sens, dar gandeste-te la ceilalti.
Ai folosit cuvinte fanteziste pe care potentialii clienti nu le inteleg. Imaginile de pe site-ul web nu corespund cu mesajul pe care doresti sa-l transmiti.
Tipurile de fonturi sunt incoerente, iar dimensiunile fontului nu respecta cele mai bune practici. Ai prins ideea?
Un designer profesionist de site-uri web va tine cont de cele mai bune practici in realizarea layot-ului. Evita sa petreci timp si energie pentru un site web pe care il vei revizui complet in viitor.
8. Design-ul nu te scoate in evidenta.
Vizitatorii tai nu pot spune ce este unic in ceea ce priveste afacerea ta. Site-ul tau nu se diferentiaza de concurenta. Spui acelasi lucru in acelasi mod ca si zecile de afaceri ca a ta.
Un design profesional iti poate ajuta afacerea sa iasa in evidenta. Nu trebuie sa urmezi piata. Poti face ceva complet diferit prin care afacerea ta sa fie unica in ochii potentialilor clienti.
Redesign-ul site-ului iti poate duce afacerea la nivelul următor
Cand iei in considerare un redesign de site, gandeste-te la site-ul tau ca si cum ar fi un magazin. Este platforma in care potentialii clienti iau decizii de cumparare.
Daca clientii tai vor intra intr-un magazin dezordonat, vor avea o experienta slaba. Daca nu pot gasi produsele (sau serviciile), nu le vor cumpara.