Creste vanzarile online cu 3 trucuri aplicate acum
Ce se intampla daca ar exista o metoda pe care sa o poti aplica pentru a creste vanzarile online?
Ei bine, exista.
# 1: Creeaza un mesaj clar.
Fi direct cu privire la modul in care viata clientilor se va inbunatati sau cum poti elimina o problema cu produsul sau serviciul tau.
Spune-le asta clar!
Oamenii nu vor sa gandeasca… vor sa vada!
Daca e singurul punct pe care il vei implementa – vei creste vanzarile, vei castiga mai multi clienti si iti vei ajuta angajatii sa fie mai increzatori in ceea ce fac.
Majoritatea nu reusesc, deoarece mesajul este neclar, iar clientii nu pot intelege, rapid, cum vor fi serviti de compania, serviciul sau produsul tau.
Iata un exemplu gresit de a promova produsele tale:
La COMPANIA X, credem in fabricarea de anvelope grozave care dureaza o viata intreaga. Suntem o afacere de familie care vrea sa va ofere cel mai bun serviciu.
Ok… si…
Ce se intampla daca crezi in fabricarea de anvelope grozave si doresti sa imi oferi cel mai bun serviciu?
Cum ma ajuta asta?
Poate mai bine:
Anvelope pentru totdeauna!
Economisesti timp si bani cu anvelope care dureaza o viata! Fara uzura, fara costuri de inlocuire … cumperi o singura data! Alege modul mai inteligent de a conduce!
Un exemplu din site-ul web al clientului in care mesajul „lipsea” foarte clar la inceput.
Un mesaj clar …
# 2: Foloseste imagini care arata persoane fericite folosind produsul sau serviciul tau.
Arata oamenilor rezultatul colaborarii cu tine.
Faci trofee? Arata bucuria cuiva care primeste acel premiu, mai degraba decat imaginea unui trofeu.
Vinzi piese auto? Arata un mecanic care foloseste acea componenta pentru a repara un vehicul.
Sunt mesaje subtile de vanzare, indirecte, care nu deranjeaza!
Ajuta-i pe oameni sa inteleaga cat de frumosi / destepti / relaxati vor fi folosind produsul sau serviciul tau.
# 3: Spune-le oamenilor ce vrei sa faca.
Unul dintre motivele pentru care eforturile de marketing digital esueaza, este acela ca nu ceri oamenilor sa ia o anumita actiune, oricare ar fi: „Cumpara acum” sau „Descarca gratuit” .
Doua apeluri la actiune clare.
Primul ar trebui sa ceara clientilor sa te contacteze, iar celalalt ar trebui sa ofere ceva valabil gratuit in schimbul informatiilor de contact.
Iata cateva exemple de apeluri la actiune bune. Pot fi personalizate pentru afacerea ta.
- Incepe perioada gratuita de testare
- Urmareste videoclipul nostru
- Inchiriaza echipamentul astazi
- Incepe acum
- Obtine o cotatie gratuita
Folosesc aceste – si multe alte tactici – in abordarea mea de design bazat pe mesaje.
Este o modalitate simpla, accesibila si sofisticata, de a-ti proiecta site-ul web si care va schimba dramatic rezultatele investitiei tale.
Solicita o evaluare gratuita pentru a vedea cum putem imbunatati site-ul tau si cum reusim sa crestem vanzarile.